Monday, October 4, 2010

Jika Saya PM

Salam perkenalan..

Kepada pembaca yang budiman, terima kasih kerana sudi singgah ke laman blog saya.
Blog ini bertujuan untuk saya mengutarakan dan melontarkan idea bagi tujuan kesejahteraan semua. Banyak isu-isu yang bakal akan saya kupas samaada isu sosial, ekonomi, keagamaan, sukan , isu semasa dan berbagai lagi permasaalahan yang dihadapi kita semua dalam menempuh kehidupan kita dari hari ke hari hingga ke hari yang mendatang..

"Jika saya PM".. boleh dilihat sebagai pandangan, pemikiran dan perasaan orang awam yang mana sudut pandangan, ruang pemikiran dan emosi perasaannya tidaklah sehebat PM sebenar tetapi kadangkala pandangan kami orang awam mungkin lebih dekat dengan permasalahan yang dihadapi oleh orang awam..






No comments:

Post a Comment